خرید لوازم خانگی

تجربه-من-از-قیمت-لباسشویی-دوو-8-کیلویی

قیمت لباسشویی دوو 8 کیلویی

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی از محصولات باکیفیت این شرکت برای شستشوی لباس با ظرفیت 8 کیلوگرم است. این لباسشویی گیربکسی با موتور دایرکت درایو و رده انرژی +++A به خوبی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند. سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، 14 برنامه‌ شستشوی مختلف، قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو، سیستم انتخاب گر Jog-Dial، فناوری حباب‌ساز، تکنولوژی ضد باکتری نانو سیلور، قابلیت شستشوی سریع، قابلیت پیش شستشو، عیب یاب دیجیتال و صفحه نمایش LED از امکانات این لباسشویی است.

قیمت لباسشویی دوو 8 کیلویی نسبت به کارایی بینظیر آن بسیار مقرون به صرفه است و از حدود قیمت 11-17 میلیون تومان در بازار ایران موجود است.

ماشین لباسشویی گیربکسی دوو

دوو مدل 80TB دارای 8 کیلوگرم بوده و برای خانواده‌های با جمعیت متوسط مناسب می‌باشد. این دستگاه با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه لباسها را به خوبی شستشو می‌دهد. دوو از موتور دایرکت درایو برای این مدل استفاده کرده است. از ویژگیهای این موتور گیربکسی می‌توان به عمر بالا، صدا و لرزش کم اشاره کرد. این دستگاه با رده انرژی +++A به خوبی در مصرف برق صرفه جویی می‌کند.

برنامه‌های شستشوی لباسشویی دوو

شستشوی انواع لباسها با توجه به جنس و میزان کثیفی آنها متفاوت است. شستشوی لباس در ماشین لباسشویی دوو بسیار تخصصی است، چرا که این ماشین دارای 14 برنامه‌های شستشو می‌باشد. برنامه پیش شستشو، شستشوی لباسهای نخی، شستشوی لباسهای پشمی، شستشوی لباسهای ورزشی، شستشوی لباسهای الیاف مصنوعی و خشک کن تنها چند مورد از برنامه‌های لباسشویی دوو مدل 80TB است. به وسیله برنامه شستشوی سریع نیز می‌توان در سریع‌ترین زمان لباسها را شستشو داد.

سیستم انتخاب‌گر Jog-Dial

سیستم Jog-Dial لباسشویی دوو تنظیمات دستگاه را راحتتر کرده و به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند بدون پیچیدگی تنظیمات دلخواهش را اعمال کند.

فناوری حباب‌ساز Air Bubble

این فناوری با ترکیب آب و مواد شوینده‌ی که به راحتی داخل بافت پارچه‌ها و لباسها نفوذ می‌کند، چرک و کثیفی آنها را به خوبی پاک می‌کند.

تکنولوژی ضد باکتری نانو سیلور

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی دوو مدل 80TB با استریل کردن لباسها آنها را در محیطی خالی از باکتری شستشو داده و بوهای نامطبوع‌شان را از بین می‌برد.

تاخیر در زمان شستشو

قابلیت DELAY یا تاخیر در زمان شستشو این امکان را فراهم می‌کند که بتوان زمان شستشو را برای ساعات آینده تنظیم کرد.

سیستم عیب‌یابی دیجیتال دوو

به وسیله سیستم عیب‌یابی دیجیتال این دستگاه می‌توان به راحتی ایرادهای دستگاه را بدون نیاز به تعمیرکار شناسایی کرد.

صفحه نمایش LED

صفحه نمایش لباسشویی دوو مدل 80TB از نوع LED بوده و اعمال تنظیمات آسان دستگاه را در اختیار کاربر می‌گذارد.

شما می‌توانید این محصول فوق‌العاده را از فروشگاه شیانچی هم خریداری کنید.

من از خرید این محصول بشدت راضی هستم و به شما هم پیشنهاد میکنم .

+ نوشته شده در شنبه 1 مرداد 1401ساعت 10:24 توسط درسارشیدی | | تعداد بازدید : 18

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]